Pranešimai spaudai

2017
gruodžio
01 d.

Diskusija apie specialiųjų poreikių vaikų ugdymą: kaip pagerinti sąlygas?

Gruodžio 1 d. švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė į atvirą diskusiją pakvietė tėvus, auginančius specialiųjų poreikių vaikus, taip pat pedagogus, dirbančius su negalią turinčiais vaikais, mokslininkus.

Buvo tariamasi, kaip sukurti kuo geresnes sąlygas ugdytis specialiųjų poreikių turintiems vaikams, kad jie gautų reikiamas paslaugas ir nuo mažų dienų būtų kartu su savo bendraamžiais saugioje ir juos priimančioje aplinkoje. Nors mokslininkai teigia, kad vaikus reikia ugdyti kartu, tėvai nuogąstauja, ar bendrojo ugdymo mokyklos turės pakankamai priemonių, specialistų, ar bendruomenės bus pasirengusios priimti, ar bus tinkamas kitų tėvų požiūris.

Ministerija yra iškėlusi tikslą artinti specialiojo ir bendrojo ugdymo mokyklas – kad jos turėtų bendrų veiklų, specialiųjų poreikių vaikai turėtų užsiėmimų bendrojo ugdymo mokyklose. Įtraukusis ugdymas, kai specialiųjų poreikių vaikai yra kartu su savo bendraamžiais, yra naudingas visiems, taip vaikai įpranta būti su kitokiais negu jie ir priimti juos.

Jau nuo ateinančio sausio Švietimo ir mokslo ministerija skirs lėšų savivaldybėms steigti mokytojų padėjėjų etatus, įsigyti specialiojo ugdymo priemonių, plėsti psichologines paslaugas. 

 

Komunikacijos skyrius

El.p. info@smm.lt